sobota, 26 grudnia 2015

ZMIANY

       Witajcie,

       Postanowiłam zawiadomić Was o mojej nowej decyzji. Otóż, siedziałam, główkowałam, kilka dni biłam się z myślami i w końcu postanowiłam, że
narrator w Ciemnej Stronie Dobra zmieni się na trzecioosobowego. Myślę, że to pomoże mi lepiej przedstawić moją wizję tej historii.
       Boję się tylko jednego - nie mam doświadczenia w tej narracji. Mam zaczęte wiele, wi-ele opowiadań, ale tylko jedno dotąd było pisane w trzeciej osobie. Także nie wiem, jak będę sobie z tym radzić.
       Tutaj pojawia się prośba do Was, czytelników zżytych z Ciemną Stroną Dobra od począ-tku - jeśli opowiadanie w nowej narracji będzie mi wychodzić źle lub nawet trochę gorzej od narracji pierwszoosobowej, powiedzcie mi o tym. Śmiało piszcie, jak ta zmiana wpłynie na opowiadanie. 
       W rozdziałach 1-3 zostaną zmienione tylko formy czasowników, także tam nie wiele się zmieni. Za to prolog pozostaje w pierwotnej formie. Epilog będzie też na pewno pierwszoosobowy - wiem, bo mam go już od dawna w głowie. ;)

       Trzymajcie się ciepło, gdyż ładną wiosnę mamy tej zimy. ;)

       Pozdrawiam, 

Addie


3 komentarze:

  1. Myślę, że nawet jeśli na początku nie będzie Ci szło dobrze, to z czasem się wyrobisz. :) Ale zobaczymy, jak pojawi się rozdział. Myślę jednak, że nie będzie źle. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę w Ciebie, choć trochę mi smutno, bo CSD to jedyne opowiadanie w 1 os.jakie czytam i mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli poświęciłaś/eś swój czas na przeczytanie mojej historii i skomentowanie jej, miej pewność, że odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)