czwartek, 19 listopada 2015

Liebster Blog Award II

Bardzo dziękuję za niminacje:

- dla Anety Wideł

- dla Lavender Potter



Pytania od Anety Wideł:

1. Jaki jest Twój ulubiony film/filmy? Dlaczego go/je lubisz?
    — Mam tego całkiem sporo. Przede wszystkim "Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak", "To znowu ty", "Kogiel-Mogiel", cykl "Harry Potter", cykl "Akademia Policyjna", "Moje wielkie greckie wesele", "Duże dzieci" i "Jeszcze większe dzieci", ponieważ one zawsze będą poprawiać mi humor, niezależnie od tego, jak źle by się działo. 

2. Jaka jest Twoja ulubiona i znienawidzona postać z HP?
    — Ulubiona to Draco Malfoy, a znienawidzona to oczywiście Dolores Umbridge. Czy jest ktoś, kto nie nienawidzi tej baby?

3. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z ulubionym piosenkarzem/piosenkarką lub aktorem/aktorką, to z kim byś wolała?
    — Z ulubionym aktorem.

4. Masz jakiegoś zwierzaka? Jeśli tak, to jakiego?
    — Mam rybkę mordercę Killera oraz największy skarb jaki posiadam, czyli chomiczka Marcela.
Czyż nie jest słodki? :3

5. Co sądzisz o Dolores Umbridge?
    — Takie, jak ona, trzeba spalić na stosie, zanim złożą jaja.

6. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z wybraną rodziną z HP, to z którą i dlaczego akurat z tą?
    — Wesleyami, ze względu na klimat :D

7. Wolisz zimno czy ciepło?
    — Trudno stwierdzić... Nie lubię zimna, ale nie lubię też jak jest za gorąco. Wolę umiarkowane ciepło, około 25 stopni.

8. Wolisz dzień czy noc?
    — Dzień.



9. Jakie są Twoje ulubione książki?
    — Rzecz jasna saga "Harry Potter", saga "Szeptem" oraz dwie sagi przygód Percy'ego Jacksona.

10. Skąd wziął się pomysł na bloga?
    — Z mojej głowy ;D

11. Prowadzisz jeszcze jakieś blogi, oprócz tego?
    — Tak. Jestem współtwórcą blogów "Heaven Knows" i "Fair Blog Critic".


Pytania od Lavender Potter:

1. Ulubiony aktor/aktorka
    — Alexandra Daddario.

2. Ulubiona książka
    — Saga "Harry Potter", saga "Szeptem" oraz dwie sagi przygód Percy'ego Jacksona.

3. Jaką postać przybrałby Twój patronus?
    — Coś z rodziny kotowatych - tygrys, pantera, puma, coś takiego.

4. Ile lat? (Nie trzeba odpowiadać na to pytanie)
    — 19

5. Najbardziej znienawidzona postać z Harry’ego Pottera.
    — Dolores Umbridge.

6. Dlaczego wybrałaś/eś akurat taką tematykę bloga?
    — Od ponad roku przeżywam fascynację domem węża. Ponad to naczytałam się wiele, wiele fanfików i cóż, chciałam mieć swój.

7. Jesteś pesymistą/realistą/optymistą?
    — Realistką.

8. Jaki byłby Twój ulubiony przedmiot, gdybyś chodził/a do Hogwartu? [np. Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami]
    — Podejrzewam, że Eliksiry.

9. Chciałbyś/ałabyś zobaczyć testrala, nawet jeśli wiązałoby się to z zobaczeniem czyjejś śmierci?
    — Nie, myślę, że to nie jest warte swojej ceny.

10. Ulubiona książka
    — Powtórzone pytanie.

11. Czy w Twoim życiu wystąpiło jakieś zdarzenie, które bardzo Cię odmieniło?
    — Nie, nie sądzę.



Nominuję:

Moje pytania:
  • Co Cię inspiruje?
  • Co Cię najbardziej cieszy?
  • Jakbyś mogła być głównym bohaterem jakiejś ksiażki, kim byś była?
  • Z jakiego powodu zdecydowałaś się pisać bloga?
  • Jaki jest Twój ulubiony cytat?
  • Jaka jest Twoja ulubiona książka?
  • Jaka jest Twoja książkowa miłość?
  • Jakie jest Twoje największe marzenie?
  • Twoje motto życiowe?
  • Co chciałabyś robić w przyszłości?
  • Znienawidzona postać w książce?


5 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło, że mnie nominowałaś - nawet nie wiesz, jaka to była dla mnie niespodzianka. :D
    Aczkolwiek stwierdziłam, że nie będę brała udziału w takich akcjach. Mam nadzieję, że zrozumiesz. ;)
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, że mnie nominowałaś. Z chęcią wezmę udział w tej akcji. :)
    Pozdrawiam,
    Er-Ka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację, ale nie biorę udziału w LBA :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, generalnie nie biorę udziały w tym wszystkim, ale bardzo mi się zrobiło miło z powodu tej nominacji, dlatego trochę się zbuntowałam: odpowiedziałam na pytania bo wydają mi się interesujące, jednak nikogo nie będę nominować :D
    Wszystko znajdzie się w podstronie Autorka :)
    Bardzo dziękuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, dzięki za nominację, ale nie bawię się w takie rzeczy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli poświęciłaś/eś swój czas na przeczytanie mojej historii i skomentowanie jej, miej pewność, że odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)