piątek, 9 października 2015

Informacje #1

Witam wszystkich przeklinających mnie czytelników :D Pojawiła się ogromna dziura czasowa od ostatniego postu przez moje wrześniowe podróżowanie. Proszę Was o jeszcze odrobinę cierpliwości. Rozdział się pisze - wolno co prawda, ale pisze. Mam nadzieję, że nikt nie pomyślał, iż blog umarł i przywróciłam Wam trochę nadziei :p

Mam też prezent -
pocztówka dla Was wszystkich! :)


A gdzie Wy spędziliście ostatnie wakacje? Opowiadajcie! :)

Pozdrawiam,

Addie

6 komentarzy:

  1. Wakacje? A co to takiego? Haha. :D Troche za duzo rzecy do zrobienia mialam przez wakacje, nie bylo kiedy wyjechac.
    Dobrze, ze sie odezwalas, bo faktycznie sie balam, ze skonczylas z blogiem.
    Bede czekac ile trzeba. Trzymaj sie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje to taka mityczna rzecz, tak jak "godzina wychowawcza" :p
      Mam zamiar dokończyć tę historię, może to trwać nawet latami, ale wiem, że ją ukończę. To Ci obiecuję i wszystkim czytelnikom :)

      Usuń
  2. Nawet przez chwilę nie pomyślałem, że przestałaś zajmować się tym blogiem. O ile się nie mylę, poinformowałaś nas (czytelników) o swoich planach i dłuższej nieobecności. :)

    Choć mam teraz naprawdę ograniczoną ilość wolnego czasu, będę się starał systematycznie sprawdzać, czy pojawił się nowy rozdział. Czekam na niego z niecierpliwością! :D

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że spędziłaś miło czas! Teraz czekam na mooooc rozdziałów ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli poświęciłaś/eś swój czas na przeczytanie mojej historii i skomentowanie jej, miej pewność, że odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)