czwartek, 20 sierpnia 2015

Małe podsumowanie

Witajcie :)
Blog ma już dwa miesiące i z tej okazji chciałabym przedstawić 
i podziękować czytelnikom za kilka jego małych sukcesów:

  • Dziś liczba wszystkich wyświetleń osiągnęła wynik 2000 :D 
  • Pojawiły się 72 komentarze do postów, każdy z nich sprawiał mi ogromną radość. 
  • Blog dostał 5 nominacji do Liebster Blog Award, za które jeszcze raz dziękuję dla:
          - Swarfigi,
          - Daniela Kinga,
          - Charm,
          - Uleańki,
          - Anety Wideł.
  • Dołączyło 19 obserwatorów, z czego jestem niebywale dumna i dziękuję każdemu z nich, a w szczególności:
          - Onnawen., która została pierwszą obserwatorką bloga,
          - Kowalskyy.'emu, bo wiem, że z zapartym tchem śledzi tę historię,
          - Danielowi Kingowi za skomentowanie każdego rozdziału,
          - Patronusce również za skometowanie każdego rozdziału i jej cenne uwagi.
  • Na koniec chciałabym podziękować też Venetii Noks, dzięki której postanowiłam dalej pisać tę historię, po tym, gdy prolog spotkał z miłym odzewem po opublikowaniu go na blogu Dwa Światy.


6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję. :D Na pewno nadal będę komentować każdy kolejny rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję osiągnięć!
    Ps. Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły w specjalnej zakładce na moim blogu :D
    Pss. U mnie nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy cześć 3? Czekam i czekam a tu nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ten kolejny rozdział i czekam... :D Więcej obserwatorów i duuużo weny, u mnie już 5 części, tak więc przy okazji zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli poświęciłaś/eś swój czas na przeczytanie mojej historii i skomentowanie jej, miej pewność, że odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)