sobota, 8 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominacje:

 - dla Swarfigi z bloga 

- dla Daniela Kinga z bloga
momentzwrotny.blogspot.com

- dla Uleańki z bloga
pierwszytaki.blogspot.com
(za renominację)

- dla Charm z bloga
this-is-only-beginning.blogspot.com
(za renominację)


Pytania od Swarfigi:

1. Jaki jest twój ulubiony cytat i kogo?
         — "Niech strach przed niepowodzeniem nie powstrzyma cię przed wejściem do gry", który znam z filmu "Historia Kopciuszka".

2. Kto jest twoim ulubionym autorem/autorką?
         — Zdecydowanie są nimi J.K. Rowling i Rick Riordan.

3. Twój ulubiony parring?
         — Chyba Ginny Weasley i Blaise Zabini.

4. Wolisz dzień czy noc?
         — Dzień. Nie lubię nocy, choć to wtedy mam największą wenę twórczą.

5. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
         — Komedie.

6. Czy DiCaprio powinien twoim zdaniem dostać Oskara?
         — Nie mam zdania w tej kwestii.

7. Czy wzięłabyś udział w obozie survivalowym?
         — Nigdy. Umarłabym pierwszego dnia. Wierzę, że zjadłyby mnie komary. Tak, zjadły.

8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
         — Zawsze fascynowały mnie eliksiry.

9. Gdybyś mogła odwiedzić dowolny kraj zupełnie za darmo to gdzie byś pojechała?
         — Do Finlandii.

10. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
         — "Code Lyoko".

11. Gdybyś mogła zostać postacią z dowolnego filmu, kogo byś wybrała?
         — Annabeth Chace.





Pytania od Daniela Kinga:

1. Dlaczego postanowiłeś/aś pisać blog?
         — Kiedyś czytałam wiele, wiele blogów i pomyślałam, że fajnie byłoby mieć swojego. No więc założyłam :p

2. Czy któraś z przeczytanych książek sprawiła, że postanowiłaś/eś zmienić coś w swoim życiu? Jeśli tak, to co?
         — Nie, chyba nie miałam jeszcze takiej sytuacji.

3. Którego z bohaterów literackich nie cierpisz najbardziej? Dlaczego?
         — Małego Księcia. Nigdy nie podobała mi się ta książka, a jej główny bohater zawsze będzie mi się źle kojarzył.

4. Twój ulubiony cytat?
         — "Niech strach przed niepowodzeniem nie powstrzyma cię przed wejściem do gry", który znam z filmu "Historia Kopciuszka".

5. Gdybyś mógł/mogła cofnąć czas, to co byś wtedy zmienił/a w swoim życiu?
         — Nie pozwoliłabym rodzicom dawać sobie słodyczy w dzieciństwie.

6. Czy jest jakaś piosenka, która sprawia, że od razu na twarzy pojawia ci się uśmiech? Jaki ma tytuł?
         — Ekhem… "Ruda tańczy jak szalona", ekhem. To kwestia dobrych wspomnień.

7. Jaką cechę najbardziej w sobie cenisz?
         — Sama nie wiem. Może swój upór.

8. Jakiej cechy najbardziej nienawidzisz w innych ludziach?
         — Chamstwa.

9.Na bezludną wyspę możesz zabrać swojego chłopaka/swoją dziewczynę lub najlepszego przyjaciela/przyjaciółkę. Kogo byś wybrał/a i dlaczego?
         — Chłopaka. Gdybym utknęła tam z przyjaciółmi, zwariowałabym o wiele szybciej.

10. Znienawidzony film?
         — "Ogniem i mieczem". Za to, że musiałam to oglądać w podstawówce.

11. Ulubiona kreskówka z dzieciństwa?
         — "Pokemony".




Pytania od Uleańki:

1. Horrory czy komedie?
         — Komedie, zdecydowanie.

2. Grasz w RPG?
         — Nie, ja w ogóle rzadko w coś gram.

3. Gdybyś miał/a czarodziejską moc na jeden dzień. Co byś zrobił/a?
         — Naprawiłabym świat, a potem znalazłabym sposób, by zachować tę moc na dłużej :p

4. Twój ulubiony smak lodów to?
         — Guma balonowa :3

5. Dokończ zdanie. " Gdyby nie było grawitacji to..."
         — Odleciałabym do nieba.

6. Co twoim zdaniem znajduje się na końcu tęczy?
         — Jednorożce!

7. Wilkołaki czy Wampiry ? Dlaczego?
         — Wampiry. Wilkołaki jakoś już mi się przejadły, a z wampirami nadal umiem znaleźć coś ciekawego. I ogólnie kręci mnie kwestia gryzienia XD

8. Podaj jedną liczbę która jest twoją pechową i dlaczego?
         — 11. Kojarzy mi się z bardzo niefajnym dzieckiem z podstawówki i była to szczęśliwa liczba osoby, której nie lubiłam.

9. Dokończ zdanie. "Życie bez książek byłoby..."
         — Puste. Bezbarwne. Pełne analfabetów.

10. Twój najgorszy koszmar to...?
         — Samotność.

11. Twoje motto życiowe to...?
         — Żyj i daj żyć innym.

12. Gdybyś mieszkał/a w kosmosie to na jakiej planecie i dlaczego?
         — Nigdy nie zastanawiałam się nad taką kwestią i trudno mi odpowiedzieć.

13. Jest kolorowo? :)
         — Zależy gdzie ;)



Pytania od Charm:

1. Najlepszy przeczytany przez Ciebie blog?
         — Jest to blog totalus-petrificus-totalus.blogspot.com autorstwa Patronuski.

2. Ulubiony serial i dlaczego?
         — „Sherlock”, bo po prostu jest genialny :D

3. Na jaki film najbardziej czekasz?
         — „Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Klątwa Tytana”.

4. Ulubiony cytat?
         — "Niech strach przed niepowodzeniem nie powstrzyma cię przed wejściem do gry".

5. Czym się interesujesz?
         — Książką, filmem, muzyką.

6. Samochód, autobus, rower? Dlaczego?
         — Jeżdżę wszystkim wymienionym :p Samochód, bo nadal ćwiczę jazdę, autobus, bo to nim dojeżdżałam do szkoły, a rower, bo rowerkiem najlepiej śmiga się ze znajomymi ^^

7. Co powoduje na Twojej twarzy natychmiastowy uśmiech?
         — Piosenki, z którymi mam dobre wspomnienia.

8. Gdybyś mógł/ mogła zagrać swoją ulubioną postać w filmie, to jaka by to była postać?
         — Annabeth Chase.

9. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobny/ podobna?
         — Chyba do Juli z książki „Dziewczyna i chłopak wszystko na opak”.

10. Ulubiona potrawa?
         — Spaghetti.

11. Co myślisz o polskich filmach? 
         — Bardzo je lubię, szczególnie te stare.




Nominuję:
  1. Uleańkę
  2. Charme
  3. Patronuskę
  4. Uzależnioną
  5. Blackout
  6. Mer K.
  7. Daniela Kinga (renominacja)

Moje pytania:
  1. Co jest Twoją największą motywacją w życiu?
  2. Chciałabyś/Chciałbyś wydać kiedyś swoją autorską książkę?
  3. Schabowy czy mielony? XD
  4. Wierzysz w horoskopy?
  5. Jaka jest najlepsza przeczytana przez Ciebie książka?
  6. Próbowałaś/eś przechodzić na wegetarianizm? 
  7. Co myślisz o weganach?
  8. Wygrywasz szóstkę w lotka. Jaka jest twoja pierwsza myśl?
  9. Lubisz dzieci?
  10. Jaki okres podobał Ci się najbardziej - podstawówka, gimnazjum czy liceum?
  11. Co jest dla Ciebie ważniejsze - wygląd czy charakter?


15 komentarzy:

  1. Byłem, przeczytałem i odniosę się do dwóch odpowiedzi :D
    Myślę, że każdy autor fanfiction musiał przeczytać wiele opowiadań, żeby w końcu napisać coś swojego.:D
    I przyznaję, że również uwielbiam "Pokemony".:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokemony rządziły ^^ Razem z Power Rangers :p

      Usuń
    2. renominacja ;) jestem ciekawa twoich odpowiedzi :)

      http://pierwszytaki.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominacje! :) W najbliższym czasie opublikuję odpowiedzi na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, musze w końcu się zmobilizować, bo to już druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi są już opublikowane na blogu. Renominacja :) http://this-is-only-beginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję twojego bloga do swoich zakładek :) Przeczytałam jeszcze raz oba rozdziały i stwierdzam, że chcę już 3! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym serialem jest ,,Gra o Tron''. Za Sherlocka zamierzam się zabrać w najbliższym czasie :) W końcu jest tam Cumberbatch i Freeman! :D Annabeth Chase <3
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na trzeci rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę gorąco polecam "Sherlocka"! :) Sama czekam niecierpliwie na 4 sezon.

      Usuń
  7. Odpowiedziałam już na pytania - odpowiedzi znajdziesz w zakładce o nazwie NOMINACJE.


    KAKTUS W SERCU.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji tutaj:
    http://gdyby-tylko-wiedziala.blogspot.com/2015/08/nominacja-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie bez książek było by... powolnym umieraniem :D.

    Rozwaliło mnie pytanie o RPG. Uwielbiam, fajnie jest wiedzieć, że jeszcze ktoś wie, co to jest :D (nie mam na myśli ciebie, a osobę, która zadała to pytanie :D).
    Swoją drogą dawno nie widziałam LBA.
    Okej
    wielka-czworka-przyjaciol-hogwartu.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli poświęciłaś/eś swój czas na przeczytanie mojej historii i skomentowanie jej, miej pewność, że odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)